Corona virus

Beste mensen,

Wij verwelkomen u graag weer in de praktijk voor reguliere mondzorg! Om dit mogelijk te maken en om uw gezondheid en veiligheid te waarborgen, nemen wij als praktijk extra maatregelen. Mocht u de afgelopen maanden een bezoek aan de praktijk hebben gebracht, dan heeft u ongetwijfeld gemerkt dat onze medewerkers extra beschermingsmiddelen dragen en dat wij de regels omtrent hygiëne en infectiepreventie nog verder hebben aangescherpt.

Op deze wijze hebben wij ervoor gezorgd dat u met een gerust hart naar de tandarts kunt. En van deze mogelijkheid maken dan ook vele patiënten gebruik.

Welke extra maatregelen heeft uw praktijk genomen?

• Speciaal voor deze situatie en periode, heeft de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa), bekendgemaakt dat Mondzorgverleners vanaf 01-08-2020 een toeslag van € 4,26 per patiënt mogen berekenen. Dit als tegemoetkoming voor de extra kosten door de corona-uitbraak.
  • Bij binnenkomst staat er een desinfectiezuil waar u uw handen dient te desinfecteren.
  • Na uw toestemming zullen we middels een scanner uw temperatuur opmeten.
  • Voor uw behandeling vragen wij u uw mond te spoelen met desinfectant. Dit is veilig en onschadelijk desinfectiemiddel dat vaker in de mondzorg wordt gebruikt.
  • We letten er strikt op dat er in de wachtruimte 1,5 meter afstand wordt bewaard.
  • De behandelkamers worden na elke behandeling schoongemaakt. Ook de balie en wachtruimte worden nu nog vaker schoongemaakt.

Vijf belangrijke tips voordat u naar de praktijk komt:

• Kom niet te vroeg en zeker niet te laat
  • Kom alleen, indien niet mogelijk max. 1 begeleider
  • Maak thuis gebruik van het toilet. Onze toiletten zijn gesloten!
  • Poets thuis uw tanden
  • Houd 1,5 meter afstand
  • Zijn er gezondheidsklachten bij u of in uw gezin? Stel dan uw afspraak nog even uit.

Mocht U nog vragen hebben wij zijn tijdens de reguliere openingstijden telefonisch te bereiken. Het kan wel drukker zijn dan normaal, of u stuurt een email: balie1@tandartspraktijkbleeker.nl .
Als u ons liked op Facebook dan krijgt u automatisch regelmatig informatie!

Tandartspraktijk Bleeker BV
Groenendael 233d